KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 21, 2008

Mahathir ancam dedah politik wang

"Jika kedua-dua cara itu tidak berhasil, saya akan siarkan senarai nama mereka yang terlibat itu beserta laporan dalam blog saya," katanya pada sesi soal jawab dalam majlis Dialog Bersama Tun Dr Mahathir di Yayasan Kepimpinan Perdana di sini hari ini.

Beliau berkata tindakan yang berani amat diperlukan ketika ini bagi memulihkan imej dan kedudukan Umno yang didakwanya kian tercemar ekoran amalan politik wang yang semakin berleluasa.

Masalah yang semakin berlarutan itu, menurut Dr Mahathir, menyebabkan Umno seakan dipandang `jijik' oleh pihak lain kerana ia berlaku dengan begitu terbuka dan keterlaluan.

"Jika kita tidak berani mengambil tindakan, Umno akan hancur. Inilah yang akan menunggu kita kalau keadaan ini berterusan," katanya. - Bernama
Hish ...
dah tak power baru nak citer
Piiiiraaaahhhhh ....

3 comments:

rasaBijak said...

dalam senarai tu nanti, nama mahathir laa yg paling atas.. heheh



.

Anonymous said...

Elok le pencipta politik wang dedahkan nama anak-anak buah untuk pengetahuan umum.

Kalau tak silap aku, pencipta politik wang ni dah keluar dari UMNO(baru). Bila keluar maknanya dah tak ada hak nak campuri urusan parti yang ditinggalkan.

Sejak dah keluar UMNO(baru) ni nampaknya makin meracau orang tua ni. Ni mesti kes nak masuk balik orang tak kasi ni....

Nasihat aku, memandangkan orang dah tak nak terima balik, eloklah buat parti lain. Kalau masih tergila-gilakan parti lama, namakan parti baru tu - UMNO ( Baru 2), atau UMNO( Terbaru) atau UMNO (Baru Tulin)......hahahahaha

bat8

indraputra80 said...

Buat lah apa pon,jawapan nya tetap sama.

Tidak ada ape yg.bole menyelamatkannya,UMNO tetap hancur lebur.

Itu janji Allah kepada mereka yang mendustakan/mempermainkan ayat ayat nya,melakukan kezaliman,mengumpul kekayan hanya di kalangangan mereka dan banyak lagi kemungkaran yg,selama ini jadi darah danging dalam UMNO.

INALILAHIWAINNAILAIHIRAJON.

Posting terkini

Blog Archive