KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 21, 2008

Nasib nko la Altantuya

Baca transkrip soal jawab 'terbatas' Razak Baginda. DISINI

Nampaknya tiada siapa yang mengaku terlibat dengan pembunuhan Altantuya.
Tak per la... kalau tak salah, takkan kita nak tuduh. Kepada yang tak der bukti menuduh pun, tak baik buat cam tu.

Sampai hari ni yang jadi soal ... adalah,
1. Sapa yang bunuh
2. Sapa yang subahat
3. Sapa yang letupkan
4. mangkok tu kenal ke tak dengan mangsa
5. Kenapa dia di bunuh
6. Camana rekod imigresen boleh ilang
Aku tak nak tuduh sapa yang salah. Tapi kepada yang terlibat dan melibatkan diri di dalam pembunuhan tersebut. Memang dia tu jenis ****mak, anak sundal, anak haram dan mak dia ada hubungan dengan malaun celaka, babi dan mangkuk hayun ...

So .. kalau tak terlibat atau melibatkan diri dalam pembunuhan tu, Jangan lah kecil hati dengan sumpahan aku ni.

Sebab cikgu darjah 3 aku ada ajar ... pasal siapa makan cili, dia rasa pedas. Siapa makan gula, dia kencing manis. Kalau tak der siapa yang bunuh Altantuya .. mungkin juga dia mati letupkan diri sendiri. Mungkin gak.

Wakakakakak

3 comments:

kapaksiam said...

wak aku nak tambah
Celaka, benawe, mangkuk pyrex dan babi tunggal.

hehe

Anonymous said...

Alah apa nak heran... Altanthuya tu mati sebab dia sendiri yang tembak diri dia dan kemudian guna C4 utk letupkan diri. Motifnya? Sebab dia tak tahan melihat betapa bangangnya rakyat Malaysia walaupun dah berpuluh tahun diklentong dan ditipu dek kerajaan barisan nasional masih lagi bahlol memilih kerajan itu untuk memerintah. Kalau tak percaya, gi tanya Altanthuya sendiri...

kapaksiam said...

Aku rasa Altantuya dah siap siap ikat bom kat badan dia. Bila dia tembak dirinya dengan pistol, badan dia jatuh dan trigger bom tu meletop. Kah kah

Tapi macamana dia pilih bukit cerakah? Mesti ada yang rekomen tempat bunuh diri tu. Hehe

Posting terkini

Blog Archive