KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 14, 2008

MERTUA BOHONG, MENANTU KELENTONG

dipetik: BERITA HARIAN



SEBAR PEMBAHARUAN: Khairy bersama Pemuda Umno Kelantan melaungkan slogan "Pade Doh!" pada sidang media di Kuala Lumpur, semalam.

"Sudah cukuplah Pas memerintah, tiada perubahan pun yang dibawa. Cukuplah 18 tahun menabur janji kosong, rasuah, curi balak. Demi masa depan mereka (rakyat Kelantan), cuba buat perubahan sekali.

"Kita lihat apa yang kita (BN) boleh buat di Kelantan dan bandingkannya. Jangan 18 tahun pilih orang yang sama, pemimpin sama, Menteri Besar sama. Ini satu gelombang besar yang akan melanda dan sampai ke rakyat Kelantan," kata Timbalan Pengerusi Pemuda BN, Khairy Jamaluddin yang digelar BERUK DOLLAH, semalam.

No2umnO - Cukuplah 18 tahun menabur janji kosong, rasuah, curi balak? Kepala Hangguk dia !!! Kalau semua kes ni benar benar ujud, kenapa tak di bawa ke mahkamah. Kalau setakat report polis, tak tau betul atau tidak. Malah kerajaan Kelantan dah menjawab semua isu tersebut, tetapi tidak disiarkan di dalam media arus Perdana termasuk Berita Haiwan. UMNO kalau dah kemaruk nak menang pun takkan sampai cakap tipu tanpa fakta BRO.... Kalau macam ni lah pemimpin, tak pelik kalau harta rakyat dibalun ikut suka dia.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive