KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 19, 2008

SURAT PROWARIS

http://www.umno-reform.com/



No2umnO - Percaturan politik sungguh simbolik. Nah....sekarang adalah masa untuk mencipta nama. Siapa yang bijak, perjudian nasib ini akan mampu mencipta nama. Perjuangan akan menjadi jauh atau dekat. Masa untuk memilih.... Terlibat dengan politik atau terus makan gaji?

Ada yang sudah mampu menghidu kesudahan cerita ini. Pak lah akan berundur apabila ramai pihak mendesak. Kalau Pak Lah angkat tangan, pihak yang menyerangnya akan memperolehi faedah. Kalau Pak lah terus duduk disana, tempoh kejayaan sedikit panjang tempohnya. Pak Lah bukan lah objek utama, yang penting adalah menantunya. Sejauh mana Khairy mampu menahan asakan ramai pihak?

Wak pun nak buat surat......Kandungannya singkat saja "PAK LAH LETAK LAH JAWATAN". Tapi sapa yang kenal aku? Kalau Pak Lah berundur, aku masih disini. Kalau Pak Lah kekal, aku pun masih disini. Tiada agenda politik dan cuma untuk tumpang semangkok, kecoh kecoh.

1 comments:

Anonymous said...

siapa yang menentukan ketaqwaan kita beb.anak aku baca dia gelak sampai tekan2 perut.tak payah letaklah perkataan taqwa tu

Posting terkini

Blog Archive