KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 19, 2008

UMNO CAWANGAN PUN KECOH ..... ish ish ish

Untuk Rujukan: UMNO CAWANGAN DESAJAYA

Dibawah ini posting dibuat oleh Hafiz Wahab pada 18/March/2008
HIMPUNAN MELAYU SELANGOR.
Himpunan Melayu Selangor akan di adakan di Dataran Shah Alam jam 3.45 petang hari Rabu 19 /3 / 2008. Kita orang Melayu mesti bersatu dan berhimpun bagi mempertahankan hak Bangsa dalam Dasar Ekonomi Baru dan menolak orang Cina di lantik sebagai Timbalan Menteri Besar Selangor.Harap kita yang bernama Melayu dapat hadir dan menunjukkan kekuatan dan Ketuanan Melayu.Hidup Melayu.
( harap dapat memakai baju warna Merah atau Kuning .)
Harap dapat sebarkan kepada semua Bangsa MELAYU.....
Posting oleh Hafiz Abd Wahab

Kemudian dibantah oleh setiausaha mereka pada 19/March/2008, di dalam blog yang sama.
UMNO Cawangan Tolak Perhimpunan
'Posting' bertarikh 18 Mac 2008 oleh Ketua Pemuda UMNO Cawangan Desa Jaya, Sdra. Norhafizan Bin Abdul Wahab berkenaan jemputan untuk menyertai perhimpunan yang dinamakan 'Himpunan Melayu Selangor' dengan ini adalah dirujuk.

Pihak UMNO Cawangan Desa Jaya menasihatkan ahli-ahlinya terutama ahli-ahli Pergerakan Pemuda peringkat cawangan untuk tidak menghadiri perhimpunan seperti yang dinyatakan.

Adalah didapati, perhimpunan tersebut tidak diketahui penganjurnya serta status halal/haramnya. Tujuan perhimpunan itu diadakan juga adalah kurang jelas.

Oleh yang sedemikian, pihak UMNO Cawangan Desa Jaya tidak akan bertanggungjawab terhadap ahli-ahlinya yang mengikuti perhimpunan tersebut. Harap maklum.

Suhaimi Bin Abdul Wahab
Setiausaha

Dan sekali lagi Hafiz Abd Wahab membuat penjelasan dan memohon agar meneruskan usaha berhimpunan dan posting pada hari yang sama 19/March/2008
PERHIMPUNAN MELAYU..(PENJELASAN )
Saya ingin memperbetulkan kata-kata Suhaimi Abdul Wahab di dalam Blog ini mengenai perhimpunan hari ini.Perhimpunan ini adalah anjuran Penduduk Melayu di Selangor yang ingin memperjuangkan Hak Melayu Di Bumi Selangor.Harus kita semua ingat di mana UMNO pada hari ini di Selangor adalah sebuah PARTI PEMBANGKANG dan jika kita hanya nak jadi HERO di kedai KOPI dan Di Tepi Jalan....Silakan.Jika maruah Melayu di Selangor ini nanti dah jadi seperti ANJING di tepi jalan baru nak bersuara dan baru nak keluar berjuang dan memekik macam orang GILA...Ini kah semangat perjuangan Melayu.

No2umno - Bukan hanya peringkat atas tapi penyakit ni dah sampai ke peringkat cawangan, Air dicincang tak kan putus, jadi cincang kasi lumat.


5 comments:

rasta_nails said...

"Jika maruah Melayu di Selangor ini nanti dah jadi seperti ANJING di tepi jalan baru nak bersuara dan baru nak keluar berjuang dan memekik macam orang GILA...Ini kah semangat perjuangan Melayu"

APA PUNYA MANUSIA LA..
MUNGKIN DIE NIE MASIH SYOK SENDIRI LAGI...
MELAYU JAHANAM SEBAB UMNO...
BKN SEBAB TIMB MENTERI BESAR CINA...
MENTERI BESAR PONDAN PIPI LICIN TUH YANG MENJAHANAMKAN ORANG MELAYU SELANGOR!!!
ORANG UMNO MMG ANJING SEUMUR HIDUP!!!ANJING PEMBODEK!!

Anonymous said...

Masih ramai orang melayu yg nak masih tak sedar....PKR yang jadi menteri besar hanya Boneka DAP krn DAP memenanggi kerusi yg banyak di Selangor.Korang mangkuk ayun masih tak tahu ker agenda DAP atau korang memang nak jadi melayu Singapura..mangkuk ayun punya melayu (Rasta_nails )

Anonymous said...

Sape yg x sedar. dah berpuluh2 tahun x sedar ke siapa yang mundurkan melayu kalau bukan melayu sendiri. F**k off BN!!

rasta_nails said...

kalo brani nak kutuk akujgn pakai Anonymous..pakai la nama sendiri..umno selama nie yang menghancurkan melayu...dapat kontark itu kontark ini gie jual ngan cina...tuh salah pengundi ke salah org umno..bangang!!!konon umno utk jaga kepentingan melayu..kalo jaga..pagi carik org2 melayu yang miskin bagi duit kat dorang..suh buat rumah..bkn tiap2 tahun bersidang kat PWTC..pastuh x de isu pon yang org umno bahaskan...tau x bahalol!!!yang kau nak takot sgt dgn cina apsal...kalu betul ko sayang sgt bangsa melayu..gie la sokong PAS sekurang2nye sajarah dah tunjuk yang membuang DEB..tuh bedolah kesayangan ko tuh...tau x bangang!!!..dah org umno yang x jaga bangsa melayu..bila org dah x sokong..mula la kate nanti nasib jadi macam singapura..dulu singapura pon TUNKU yang kuarkan...bkn DAP bkn PKR dan bkn PAS..TUNKU tuh org UMNO!!!tau x bahalol...dasar barua,lahir jadi baru..selamanya la ko jadi barua..

Unknown said...

Betul saya setuju, banyak kroni2 UMNO yg bangsa bukan Melayu ni spt tauke2 besar dan gengster2 memang tidak disenangi juga olen masyarakat bukan melayu. Malah golongan ni dengan restu UMNO diberi kuasa untuk menguasai & menganiaya kaum bukan Melayu.

Jadi cukuplah merepek tentang Ketuanan Melayu ciptaan UMNO

Posting terkini

Blog Archive