KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 12, 2008

UMNO TERUS UNGGUL DENGAN TUNGGUL



UMNO PERLIS sudah berkecamuk: Rujuk: agendadaily. Dalam berbalah, UMNO pukul bersih pilihanraya di sana. Diberitakan Shahidan sudah mendapat surat watikah. Betul atau tidak, yang pasti ada pihak yang tidak senang dengan beliau. Bukan pembangkang, tapi di dalam UMNO sendiri. Mampu kah shahidan mengukuhkan kedudukannya kemudian hari? Kita lihat dan tonton drama 'keluarga 69' UMNO perlis. Kelakar pun ada, menyampah pun ada. Ditolak, masih jadi pemimpin.

UMNO marah pada Dollah kerana tak mahu berundur, tapi Shahidan pun lebih kurang sama. Pemimpin UMNO semuanya sama. Ditolak kemudian penyokong angkat tangan beri sokongan. Itu sebab, kalau di dalam UMNO ni, tunggul pun boleh hidup.... dah budayanya memang cam tu.

No2umnO - Wak respect pada Koh Tsu Koon, dah kalah tapi masih berbudaya politik yang sihat. Serah kuasa pada Lim Guan Eng dengan hati yang terbuka. Orang bersih memang cam tu. Tapi apa jadi dengan bekas Menteri Besar Melayu yang lain, baik KEDAH, PERAK dan SELANGOR? Semua pemimpinnya Melayu, tapi macam tak der budaya. Hilang tak nampak batang hidung sampai dua tiga hari. Ada yang nangis tak berlagu. Tak gentlement langsung ...... Jangan cerita pasal Melayu berbudaya. Sopan santun kononn........ HAPRAK punya Melayu.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive