KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 16, 2008

BUTANG 'KOMEN' BLOG ALI RUSTAM DAH HILANG

Wak pantau lagi blog Ali Rustam ...tengok tengok kalau ada komen terbaru yang dihantar oleh pelayar setia blog tersebut. Dikatakan blog "Dari Kacamata", bersikap terbuka dan sejak awal menyiarkan sebarang komen yang di tulis oleh pengunjung.

Kemarahan pembaca tercetus apabila Blog tersebut mengeluarkan artikel 'Ladang ternakan babi hadiah pilihan raya' yang dituju khas kepada rakyat negeri Selangor. Untuk memberitahu betapa bodohnya rakyat Selangor memilih parti Pakatan Rakyat dan diberikan hadiah "Reban Moden" bernilai RM100. juta.

Dari Kacamata Mohd Ali Rustam
Hari ini wak layari lagi dan apa yang wak temui adalah butang "komen" yang biasanya berada di bawah artikel, telah lenyap......memusykil kan dan wak anggap itu adalah misteri ..........

Orang tak der kerja macam wak ni.....asyik gatal tangan. Tambah lagi petang petang cam nihhh...Terdetik di kepala nak tengok perkembangan menantu Abdullah Badawi. Teringat lagi masa saat akhir Pilihanraya PRU 12 yang lepas, Khairy telah melahirkan satu web site bagi dirinya, dikenali sebagai www.rembau.net. Wak pun klik lah laman web itu dan apa yang wak perhatikan, tiada artikel dan cerita terbaru.



Artikel last sekali adalah pada 03/2008 FTA must promote fair, not free trade.

manakala, berita yang terakhir adalah pada March 10, 2008

Khairy Wins P131 Rembau
Khairy Jamaluddin Abu Bakar won the parliament seat of P131 Rembau, beating his challenger Badrul Hisham Shaharin by a majority of 5,746 votes. Khairy managed to secure 26,525 votes overall. The voter turnout for the Parliament of Rembau was a high 78%.
Rupa rupanya blog@website itu hanya lah untuk pilihanraya. Selepas itu terhenti ... "Assalamualikum !!!! Ada orang ke nihhh" tak der jawapan ....Maka tak der orang la tu. Cuba anda panggil kalau kalau ada orang disana .... KLIK www.rembau.net.my

1 comments:

Hanief said...

Suruh Ali Rustam tutup saja blog tu. Kalau tak bagi orang komen, itu dah jadi macam cakap seorang diri saja.

Blog sepatutnya, lebih-lebih lagi bagi seorang menteri, mesti ada satu fungsi perbincangan (komen atau beri pendapat) bukan fungsi monolog atau pun cakap-cakap satu parti sahaja.

Posting terkini

Blog Archive