KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 3, 2008

Mahzhir Khalid kata 'JKKK Tukang Chop..' ?

penyokong-kj
Rujuk TV3 - 3 Apr 2008(07:00)

Nampaknya minggu ini topik paling hangat ialah berkenaan JKKK. Selain maksud Jawatan Kuasa Keselamatan Kampong ia juga boleh membawa beberapa maksud lain. Jika anda nak tahu maksud lain-lain itu, nanti tunggu tranungkite.net akan siarkan artikel saya iaitu 'JKKK lalang no.1 Negara'.

Nampaknya JKKK di Kedah kini menjadi rebutan sengit khasnya kepada Umno negeri yang diketuai oleh bekas MB Kedah Datuk Mahzhir Khalid. Difahamkan semua JKKK yang sebelum ini berkhidmat dibawah kerajaan negeri sebelum ini diminta letak jawatan segera dan seterusnya dengan serta merta mereka akan dilantik oleh Umno negeri sebagai JKKK Persekutuan.

Wah..memang hebat betulah JKKK ini sekarang. Jika sebelum ini ada dikalangan mereka ini bila berjalan nampak gaya macam Adun tapi lepas dilantik untuk peringkat persekutuan mungkin gayanya nampak macam 'Exco Kanan' pula !

Paling seronok didengar bila Mahzhir Khalid kata JKKK akan berperanan sebagai 'Tukang Chop'? Mereka akan chop borang sekolah, chop itu dan chop ini...!

Bukan apa saya risau juga takut nanti dengan diri Datuk...Datuk mereka akan 'chop' habis?

Apapun seperti saya katakan sebelum ini, sebenarnya keputusan PRU-12 baru-baru ini ada juga hikmahnya. Mungkin antara hikmahnya ada rezeki lebih untuk JKKK.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive