KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 3, 2008

Ape salah blogger?

pemudapi
Berita RTM 1 pukul 6.30.

Ketua penerangan UMNO mengatakan bahawa pembangkang menggunakan internet ke tahap yg maksimum. Beliau berkata bahawa ini adalah politik maya dan UMNO tidak pernah menggunakan media internet dan surat khabar sebagai media untuk mnyebarkan dakyah politik mereka.

Cuba anda fikirkan?

  1. UMNO menggunakan siaran televisyen. Kesemua siaran televisyen termasuklah TV1, TV2, TV3, NTV7, 8TV, dan TV9. Hampir kesemua penduduk di malaysia mempunyai televisyen. Dan setiap berita adalah milik mereka dan sesuka hati untuk memotong bahagian yg berkenaan pembangkang. Adakah ini sistem politik Malaysia? Memang KOLOT.
  2. Pengguna internet di Malaysia hanya sedikit sahaja. Jika dilihat balik, cuma bahagian bandar sahaja yg menerima dakyah pembangkang.
  3. UMNO tidak gunakan akhbar? Memang lawak (jangan lupa nak gelak). Habis tu, ape gunanya akhbar UTUSAN dan Berita Harian yg dikeluarkan setiap hari. Sedangkan akhbar suara rakyat dan HARAKAH hya dikeluarkan sebulan dua kali. Hei, pembangkang, cari lah inisiatif. Jangan la hya keluarkan mengenai politik sahaja. Keluarkanlah berita2 semasa di Malaysia. Nmpk macam politik yg x matang.
  4. Kami yg menulis blogger ini hya ingin mengeluarkan pendapat kami setelah media untuk menyiarkan pendapat telah di halang sekeras-kerasnya oleh kerajaan.

POST: PEMUDAPI MELAKA.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive