KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 3, 2008

Oh Muhammad Muhd Taib

getaran-jiwa
Sepanjang kempen di internet untuk menggesa Pak lah berundur. Pak Lah langsung dibuai mimpi dan masih lagi berkata rakyat menyokongnya dan mendapat majoriti sokongan yang besar (tidak faham apa yang difikirkan Pak Lah "flip-flop" dah kalah 5 negeri masih majoriti besar) dan tidak akan berundur dari jawatannya sekarang. Persoalannya setiap kali Pak Lah diserang orang yang akan menjadi perisai ialah Tan Sri Muhamad bin Muhd Taib.

Petikan kata-kata : Muhamad Taib di Berita Harian :-
Muhammad berkata, antara faktor kemerosotan sokongan terhadap BN ialah dakyah pembangkang yang disebarkan menerusi blog dan laman berita antikerajaan serta pengedaran cakera padat video (VCD) kononnya pihak berkuasa bertindak melampau ketika merobohkan sebuah kuil Hindu dua hari sebelum hari mengundi.
Sekarang ini mereka salahkan kuil pula. Apa dia tahu sebab dia tidak bertanding tetapi boleh jadi menteri.

Lagi petikan Berita harian :-
"Satu perkara yang berbeza mengenai Abdullah ialah beliau tidak kongkong dan awak boleh tengok reaksi dan kenyataan yang kami beri kepada media berbeza-beza," katanya pada sidang media di pejabatnya di sini. "
Kalau Tidak kongkong kenapa halang UMNO selangor menghadiri Forum yang dianjur MYKMU.net.

Memang benar kenyataan yang diberi sungguh berbeza. Motif Muhamad Muhd Taib hanya satu iaitu cuba mengekalkan jawatannya selama yang mungkin. Insaflah Muhamad Muhd Taib. Awak juga sudah tidak relevan dalam UMNO.

Say NO to Pak Lah.!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive