KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 13, 2008

MB dan ADUN Pakatan Rakyat Perak naik bas ke Parlimen

atranungkite - [...] Menjawab pertanyaan wartawan di bangunan SUK Ipoh sebelum melangkah menaiki bas, Ir. Nizar menyatakan langkah yang dilakukan adalah untuk berjimat dan mengurangkan perbelanjaan tuntutan yang besar kalau semua ADUN PR ke Kuala Lumpur dengan menaiki kereka sendiri.

Dalam Sidang akhbar dibangunan Parlimen, beliau mengatakan lawatan tersebut adalah dengan tujuan mengikuti perbahansan di Dewan rakyat untuk mendapatkan pendedahan dan melihat pengalaman yang ditimba. Kami datang demgan menaiki bas mudah-mudahan dalam sidang DUN Perak kami dapat menjawab soalan dalam sisi perbahasan.

Dalam kesempatan lawatan tersebut rombongan telah mengadakan kunjungan hormat kepejabat Ketua pembangkang, Datin Seri Wan Azizah, Preesiden Pas, Dato' Seri TG. hj. Abdul hadi Awang dan Ahli Parlimen Ipoh Timur, Sdr. Lim Kit Siang....selanjutnya [KLIK DI SINI]

1 comments:

mangchikla said...

yo ... WE're still mighty long way ta go, bro. Yer ain't showin' us nuthin' concrete yet except fer "insignificant" like goin' on a bus ride, takin' economy class flight.. so wat ya'll? Lookie here dude! Even the old kelatte Tuae Ghuru is takin' economy class flight, 1/2 pay, no bodiguard many MOONS ago... like, seirously, when r we gonna c some MAJOR stuff dude? Chill.. yiow, yiow, yiow...happy trails man.. (jgn mareee ..)

Posting terkini

Blog Archive