KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 26, 2008

No2Umno .... anda silap !

kerispusakamelayu - [...] apakah mereka tidak menyedari bahawa Teressa Kok sangat suka dengan binatang ‘bersih’ tersebut hingga hidangan lima ekor binatang kesukaan kaum bermata sepet tersebut telah menjadi berita utama di blog beliau ?

adakah lima ekor bermakna lima negeri yang dikira sama dengan jumlah binatang babi yang mereka raikan hari itu? adakah ia berlaku dengan sengaja atau sebaliknya?

Hmmmm….. yang sayangnya No2Umno nampaknya ingin benar membela Pakatan Rakyat yang menjadikan babi sebagai binatang pertama diternak selepas pilihanraya, hingga tidak lagi nampak kesilapan manifesto manifesto yang ditaburkan sehingga mendesak mereka menukar dan merubah sesuka hati apa yang dijanji.

Lihat bagaimana janji seribu seorang kepada anak Selangor ke IPT, yang baru lahir yang telah diubah hingga ada yang membuat laporan kerana merasa tertipu dengan janji janji yang diberikan. Beliau juga turut membuat laporan yang kedua terhadap kerajaan Selangor yang memerintah hasil janji janji yang memiliki ‘pembolehubah’ bila bila masa…... selanjutnya.

No2umnO - Burp....... Alhamdulillah

3 comments:

Anonymous said...

eleh...budak yg buat lapuran tu setengah masak...memang budak tu barua umno,tengah belajar membodek dan menjilat...kut umno ambik bagi kerja...kebolehan x dak!

Anonymous said...

kerispusakamelayu tu ckp je byk..komen xbuka plak.pengecut....blog je ruang pembangkang nk bantai balik laporan berat sebelah BN...ceh..pegi mampus la kerispusakamelayu...isu babi tu die duk kecoh..ke die bangang yg tujuan apa kita wat projek tu.bodoh punya kerispusakamelayu

rasaBijak said...

wak, nak tumpang gelak..

muakakakakaakakaka..
muahahahahahahahaha..

abis gelak..
heheh :D

Posting terkini

Blog Archive