KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 7, 2008

Tangkap Rashid, Kamaruzzaman, Musa dan Gani

atranungkite - Kontroversi Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) di dalam isu pembatalan penggunakan dakwat beberapa hari sebelum pilihanraya umum 8 Mac lalu kini terjawab apabila Dewan Rakyat diberiahu bahawa laporan polis yang dibuat mengenainya adalah berasaskan kepada khabar angin.

Pendedahan yang mengejut itu di lakukan oleh Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar di dalam jawapan bertulisnya kepada soalan ahli parlimen DAP dari Batu Gajah, Fong Po Kuan.

Pada 4 Mac 2008, Pengerusi SPR, Tan Sri Ab. Rashid Ab. Rahman pada satu sidang akhbar menyatakan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah membatalkan cadangan penggunaan dakwat kekal pada kuku dalam pilihan raya umum 8 Mac.

Beliau menambah laporan keselamatan yang diterima SPR mendedahkan kononnya terdapat pihak tertentu di Malaysia telah membeli dakwat itu dari luar negara.

Sidang akhbar itu telah dihadiri bersama oleh Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail; Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan dan Setiausaha SPR, Datuk Kamaruzaman Mohd. Noor.
Read more ......

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive