KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 7, 2008

PM halang Najib jumpa saya - Che det

malaysiakini - Dr Mahathir membuat pendedahan itu dalam sidang akhbar di Putrajaya hari ini di mana beliau menegaskan bahawa demokrasi telah mati dalam Umno kerana ahli-ahli yang tidak sehaluan dengan pucuk pimpinan, sering 'ditutup mulut' mereka.

"Beliau (Najib) berkata beliau perlu mendapatkan kebenaran perdana menteri terlebih dahulu. Nampaknya beliau tidak mendapat kebenaran tersebut. Jadi, hingga sekarang, beliau tidak bertemu dengan saya.

"Adalah sesuatu yang teruk jika perdana menteri tidak percayakan timbalannya. Pada masa saya (menjadi perdana menteri), saya percayakan timbalan saya sehinggalah dia melakukan sesuatu yang pelik. Jika tidak, saya percayakan timbalan saya," kata mantan perdana menteri itu.
- baca selanjutnya di SINI....

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive