KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 12, 2008

Dipecat kerana tolak UMNO

zul4kulim - Hari ini sah Tan Sri Sanusi Junid dipecat dari jawatan Presiden UIAM. Walaupun alasan rasmi diberikan kononnya Tuanku Sultan Pahang yang membuat keputusan, tapi satu dunia tahu bahawa sebab sebenar adalah kerana TSSJ keluar drpd UMNO mengikut sifunya Che' Det. Ini lagi satu bukti bagaimana UMNO nak memperlembukan rakyat dengan kenyataan bodoh & menipu.

Ternyata UMNO/BN masih tidak belajar dari nabak politik 8 Mac lepas. Penyakit bongkak, sombong & angkuh masih bersarang dalam benak mereka. Begitu juga isu pemimpin parti Gerakan WP& PP yang digantung/dipecat hanya kerana menerima jawatan dari kerajaan Pakatan Rakyat.

Hari ni Datuk Mokhzani ditekan supaya letak jawatan sebagai Pengerusi Sepang F1 Circuit hanya kerana keluar UMNO atas alasan itu syarikat kerajaan, walaupun Datuk Mokhzani telah menjalankan tanggungjawab dengan baik. Sedangkan Pengerusi MAS Munir Majid yang menyalahgunakan kedudukan dengan flite business class ke London percuma untuk jumpe girlfriend, arak mahal disapu, membazir duit MAS dikekalkan..eh..dapat pingat Tan Sri lagi semalam.... selanjutnya.

1 comments:

Anonymous said...

Lain kali jangan anayai Wali dan murid2 nya ....

Tuhan itu amat adil ....

kita hanya nampak yang zahirnya contoh keluar UMNO lah , kritik Pak Lah ....

Sekarang lansung kena PECAT BUANG kerja padan muka !

Posting terkini

Blog Archive