KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 16, 2008

Kebobrokan Media Memualkan

dihantar oleh azzlie

Rasanya malam tadi, setiap rumah pasti tidak ketinggalan untuk menyaksikan debat yang ulung-ulung kalinya di adakan secara langsung di TV9. Sudah pasti setiap orang tidak mahu ketinggalan untuk menyaksikan perdebatan di antara Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Datuk Shabery Chik. Anwar Ibrahim yang sudah lama tidak diberi peluang untuk berbicara di Televisyen sememangnya ditunggu-ditunggu oleh ramai golongan rakyat marhaen di seluruh ceruk kampung, desa dan bandar.

Debat yang diadakan secara langsung itu diberi tajuk “Hari ini membentuk kerajaan, esok turun harga minyak” dilangsungkan di Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP), Kuala Lumpur. Sudah pasti hujah-hujah yang dikemukakan oleh kedua-dua pihak diteliti untuk memastikan kebaikan kepada rakyat.

Anwar Ibrahim seperti biasa menyerlahkan karismanya dan memberi hujah-hujah yang ringkas dan padat kepada Shabery. Malangnya, di pihak Shabery beliau lebih banyak menyerang peribadi Anwar daripada menumpukan kepada tajuk yang telah disediakan.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive