KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 16, 2008

Shabbery letak jawatan

matsamankati |

Shabbery bin Chik,
Menteri Penerangan Malaysia.

Tarikh: 16.7.08

YAB Perdana Menteri,

Per: Perletakan Jawatan.

Seperti yang saya janjikan, saya akan mempertaruhkan jawatan saya sekiranya saya tewas dalam perdebatan dengan Dato Seri Anwar Ibrahim semalam. Walaupun saya tidak mengaku kalah, tetapi pendapat umum mengatasi segalanya.

Saya sendiri sudah menjangkakan bahawa saya tidak mungkin dapat menandingi Saudara Anwar Ibrahim, tetapi konspirasi yang dilakukan oleh Agendadaily telah memerangkap saya. Dan saya percaya, ini semua dilakukan oleh Tingkat Empat untuk membunuh karier politik saya.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive