KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 18, 2008

Siapa cipta lapuran polis bodoh ini?

“Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim - Ketua Umum PKR.”

Laporan polis bernombor 4350/08 Balai Polis Jalan Travers, Kuala Lumpur ini telah dibuat pada 28 Jun 2008 pukul 5.45 petang di Hospital Kuala Lumpur oleh Mohd Saiful Bukhari bin Azlan pemegang mykad 850706-01-5687.
Dari awal lagi aku dah kritik lapuran polis yang sangat bodoh dan serba kekurangan ini. Aku pun jadi keliru samada lapuran polis itu bodoh atau polis sendiri yang bodoh, menerima lapuran bodoh yang seciput ni.

Logiknya semakin ada ...... Kerana itu sehingga sekarang salinan laporan ini tidak di berikan kepada DS Anwar Ibrahim dan Peguamnya, bimbang di kritik hebat atau di selongkar kepincangan kandungan lapuran yang dibuat. Berani kerana benar, takut kerana nak tipu. Apa kata Anwar?
“Is it so that they can keep amending and amending and amending it to fit in with the statement that I have just given to the police? I gave my statement for five hours yesterday (Wednesday) and for another 30 minutes this morning.

“If they give the report to me now, how am I supposed to know that it is the original? Are they waiting to make up the ‘perfect’ police report?” he asked, adding that each time he sought a copy, the police said they had been instructed against giving him the report. - Star
no2umno - Karangan aku bertajuk 'bapakku pulang dari kota' masa darjah 1 dulu lagi panjang dan lengkap.

2 comments:

Anonymous said...

Lepas satu cerita timbul satu cerita. Dari kes liwat sehinggalah dihantar ke HKL. Yang terbaru kata HKL telanjangkan Anuar. Dan lepas ni Anuar nak kata apa pulak?
Sebagai orang Islam kenalah sahut saranan Mufti Perlis buat SUMPAH LAKNAT tu. Jangan kelirukan rakyat. Kalau Anuar betul-betul nak bersihkan namanya. Tak perlu salahkan semua agensi kerajaan yang melaksanakan tugas. KALAU DIA DITAKDIRKAN JADI PM, APAKAH DIA NAK PECAT SEMUA KAKITANGAN KERAJAAN YANG ADA SEKARANG? MASA TU, JIKA PIHAK YANG KALAH KUTUK AGENSI KERAJAAN MASA TU...SUDAH PASTI ANUAR AKAN BELA HABIS-HABISAN SEBAB DIA PERLUKAN AGENSI KERAJAAN SEPERTI POLIS DAN TENTERA.
Yang sokong Anuar membabi buta ni sebenarnya memang bodoh. Macam sokong PKR di Selangor...nak besarkan LADANG BABI

Anonymous said...

Aku Sokong dengan comment yg pertama..
Gila punya kerja Nak suruh DSAI jadi PM..
Kalau betul DSAI x buat keje meliwat.. Tidak akan jadi sampai 2 kali kena benda yg sama..

Posting terkini

Blog Archive