KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 17, 2007

Tahanan Di Bawah ISA Kerana Kritik Abdullah?

http://www.agendadaily.com/cms/storage/images/com.tms.cms.image.Image_4a0fafa2-cabec5bb-171b2460-4954f790/1/ikon-ron-baru1.jpg

dipetik: Kudakepang
Khabar angin yang mengatakan segolongan bloggers sosio-politik Malaysia akan ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) kini semakin bertiup kencang di Kuala Lumpur.

Mengikut spekulasinya, saya adalah antara bloggers yang diura-urakan akan ditahan tidak lama lagi. Spekulasi ini tersebar luas sehinggakan saya menerima beberapa e-mail dan sms meminta saya bertabah, bertenang dan hadapi kemungkinan itu dengan semangat jitu.

Kuasa melakukan sesuatu tahanan ISA berada di tangan Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi. Maka, terserahlah kepada beliau membuat tindakan muktamadnya.

Buat diri saya, hanya Allah sahaja yang maha mengetahui mengapakah saya membabitkan diri sebagai blogger. Sesiapa yang mengikuti posting saya selama ini pun mungkin menyedari mengapa saya berbuat demikian. |more...|

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive