KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 17, 2007

16/12: INDAH KHABAR DARI RUPA

Berita tidak lengkap atau salah maklumat samaad dari sumber berita atau dari Utusan sendiri.

27,000 kontraktor kelas F ‘tidur’
KUALA LUMPUR 16 Dis. – Kementerian Kerja Raya mendapati kira-kira 27,000 kontraktor kelas F sedang ‘tidur’ atau tidak aktif mencari projek.

Pelajar Melayu teramai tidak bayar pinjaman pendidikan
SEREMBAN 16 Dis. – Pelajar Melayu merupakan golongan paling ramai yang masih belum menjelaskan pinjaman pendidikan yang diperoleh daripada Yayasan Negeri Sembilan (YNS) iaitu seramai 3,012 orang.

Kekal tradisi pilih BN -- Mempunyai rekod pemerintahan panjang, berjaya – Abdullah
KEPALA BATAS 16 Dis. – Barisan Nasional (BN) mampu untuk terus memerintah negara kerana mempunyai rekod pemerintahan yang panjang dan berjaya, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi.

Abdullah janji terus adil kepada semua kaum
KEPALA BATAS 16 Dis. – Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini berjanji akan terus bersikap adil terhadap rakyat negara ini yang berbilang kaum bagi memastikan Malaysia kekal makmur, selamat dan maju.

Jangan minta bukan-bukan – Najib
KUANTAN 16 Dis. – Datuk Seri Najib Tun Razak menasihatkan mangsa banjir agar memahami situasi bencana alam itu yang sedang ditangani oleh kerajaan dan jangan membuat permintaan yang ‘bukan-bukan’ atau tidak

MBP kumpul 5,000 tanda tangan bantah demonstrasi jalanan
IPOH 16 Dis. – Majlis Belia Perak (MBP) berjaya mengumpul 5,000 tandatangan daripada golongan belia pelbagai kaum di negeri ini sebagai tanda protes mereka terhadap pihak yang mengadakan demonstrasi jalanan secara haram.

Lebih 30,000 tandatangan dikumpul
TUARAN 16 Dis. – Kempen membantah demonstrasi jalanan di seluruh negara di bawah Gerakan Bersatu Malaysia kini sudah mengumpul lebih 30,000 tandatangan sejak ia dilancarkan Selasa lalu.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive