KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 11, 2008

MANA CIPTAAN DAN MANA KENYATAAN?

Mencipta isu adalah satu kaedah untuk menutup kelemahan kerajaan Barisan Nasional ketika ini. Akibat beberapa kelemahan yang telah tidak sengaja timbul kerana sikap kerajaan yang lepas tangan dan leka.

Diantara isu yang sengaja di bangkitkan dan diselesaikan oleh kerajaan adalah

Kemudian kerajaan pun datang sebagai HERO dan berita ini terkeluar,


Ada yang bijak memikir, berjaya mengesan penipuan ini dan mempertikaikan logikkah berita tersebut, seperti


Banyak artikel yang keluar mengikut rentak cerita yang ada. Dalam pada itu tangkapan banyak dibuat terhadap penyeludup dan penyorok barangan.

Pada masa yang sama, kelemahan kerajaan terus terdedah dengan berita berita benar yang secara tidak sengaja terkeluar dan tersiar kerana masa dan keadaan, seperti,


dan lain lain lagi. Membuktikan kerajaan lemah dan leka menyebabkan semua isu ini timbul.

Penelitian perlu dibuat untuk membezakan antara ciptaan dan kenyataan. Semuanya dibuat gara gara pilihanraya sudah hampir. Banyak isu yang perlu ditutup dan kini terserah pada rakyat samaada membenarkan diri tergolong di dalam kumpulan LALANG yang ditiup angin atau Pohon TEGAP yang hanya membenar sekadar daun terbuai ketika angin ribut. Yang lemah akan kemabli sokong Barisan Nasional dan yang bijak adalah sebaliknya. Dimana kah anda? Kerajan mungkin beranggapan bahawa BODOH rakyat boleh ditipu berulang ulang.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive