KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 4, 2008

ALASAN BODOH KHIR TOYO

Khir Toyo nafi suntik botox

PETALING JAYA 3 Feb. – Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Dr. Mohamad Khir Toyo menafikan yang beliau mengambil suntikan botox atau melakukan sebarang pembedahan ke atas wajahnya.

Sebaliknya, beliau dalam nada berseloroh berkata, rahsia mukanya yang kini semakin tampak lebih muda dan berseri adalah kerana gemar memakan tempe yang menjadi hidangan utama masyarakat Jawa.

''Tempe selain mempunyai kandungan protein yang tinggi, ia juga mempunyai khasiat melawan kanser berikutan penyediaannya yang melibatkan proses fermentasi.

''Itu sahaja petua saya. Ini pembangkang fitnah saya pakai suntikan botoxlah, pembedahanlah sedangkan saya tak buat pun," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada Majlis Perasmian dan Pelancaran Program Mengecat Bangunan di Taman Desa Ria PJS 5 di sini hari ini.

Mohamad Khir menambah, dakwaan dan fitnah sedemikian ke atasnya disifatkan oleh beliau sebagai dilakukan oleh golongan yang tidak mempunyai kerja.

Penampilan Mohamad Khir sejak tahun lalu menarik perhatian ramai apabila kulit mukanya bertambah licin dan sekali gus membuatkan beliau kelihatan lebih muda berbanding sebelumnya.

Selain itu, beliau juga tidak kelihatan memakai cermin mata seperti mana kebiasaannya.
No2umno - Dulu Khir Toyo kata dia gunakan rawatan kulit yang di usulkan oleh isteri beliau. Sekarang dia kata makan tempe boleh jadi kulit putih dan hidung mancung. Nak bagi tau la ..... Wak raden tu jowo toktok, dia makan tempe sejak kecil. Seminggu dua kali mesti masak tempe campur dengan kacang panjang digoreng. Kalau tidak pun makan masak lemak, di dalamnya diletakkan tempe. Tapi hidung masih lagi pesek. Woiiii .... Khir Toyo berapa ramai orang jawa yang makan tempe boleh putih kulit dan hidung mancung. Kalau itu lah resepinya, muka jawa semua dah bertukar ..... Kalau nak gelembong pun biar lah berpada pada. Nanti makan diri tau.....

Contoh pengamal BOTOX

Mas AF Sebelum


Mas AF Selepas



Jessica Simpson Sebelum (Bibir)



Jessica Simpson Selepas (Bibir)



Zahida Rafiq

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive