KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 22, 2008

Azalina Othman Said: Wanita, Puteri dan dotdotdot

syahrilkadir
aku betul2 nak tergelak dengan orang UMNO ni, tak cukup2 ke dengan ’signal ‘ yang rakyat bagi dalam pilihan raya lepas. Sepatutnya sudah2 lah merapu meraban tak tentu arah, inilah masanya korang perkuatkan balik rahim-rahim dan ovari-ovari korang yang dah jatuh ke ari-ari tu, ini tidak, dok bergaduh sesama sendiri lagi. Tak habis-habis!

Perhatikan apa Azalina kata…

“Saya ialah Naib Ketua UMNO Bahagian Pengerang, jadi soal sama ada saya ahli Wanita atau tidak, tidak timbul. Bukan isu ahli Wanita atau tidak, tetapi ahli UMNO dilantik sebagai menteri kabinet. Mengikut perlembagaan (Puteri) juga, ahli yang telah melepasi had umur sebagai ahli Puteri secara automatik menjadi ahli Wanita,”

Apa Rafidah Aziz kata…

” Saya tak tahu sama dia ahli Wanita atau tidak…kena check Faridah ( katanya kepada Setiausaha Wanita UMNO Malaysia Datuk Faridah Abu Hassan yang berdiri di sebelahnya).
Dia tak Puteri ( UMNO) lagi…I don’t know…saya tak tahu…tolong check dengan ibupejabat ( UMNO)…saya tak mahu cakap siapa member ke tidak…janganlah tanya saya.”

Hah, meh aku lak kata…

“Kalau Puteri pun bukan, Wanita pun bukan, abis Azalina tu kita nak taruk kategori mana, dotdotdot ke? Apapun aku tak rasalah Azalina sampai macam tu (err…aku tak dapat apa-apa kotrak dari dia tau)

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive