KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 27, 2008

MAMPAT pula buat laporan polis

The image “http://buletinonline.net/images/berita2/mampat.gif” cannot be displayed, because it contains errors.Kuala Terengganu, 26 Mac - UMNO dan Barisan Nasional(BN) semakin biadap hingga sanggup menderhaka dengan memaki hamun serta mencerca pihak Istana.

Sudah tidak ada kepatuhan dan kesetiaan UMNO kepada Raja dan Negara yang menjadi rukun kedua dalam Rukun Negara Malaysia.

Institusi Beraja (Kesultanan) adalah benteng terakhir umat Melayu Islam di negara dan di negeri Terengganu cuba dirobohkan oleh UMNO/BN

Justeru sebuah Badan Bukan Kerajaan (Ngo) iaitu Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu (MAMPAT) telah membuat satu laporan polis supaya siasatan lanjut dapat dibuat tindakan sewajarnya diambil.

Pengerusi MAMPAT, Mohamad Fauzi Abu Samah, 36, berkata satu laporan polis berhubung satu perhimpunan haram yang diadakan di kediaman rasmi Menteri Besar Seri Iman pada 23 Mac 2008 lalu.

Beliau berkata siaran perhimpunan tersebut ditayangkan kepada umum oleh beberapa buah stesyen tv utama di negara ini.

Beliau berkata, salah satu slogan kain rentang telah menghina pihak Istana dan Tuanku Al-Sultan berbunyi ‘Kami Nak Idris, Natang’ yang bermaksud ‘Binatang’. - Buletinonline

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive