KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 9, 2008

TAHNIAH KEPADA SEMUA !!!

http://www.estrella-gymnastics.com/boy-jump.jpg

Weyyyy....tahniah to all Barisan Alternatif leaders and supporters. Wak rasa berbangga kerana masih berada untuk merasa kehebatan pilihanraya 2008. PRU 12 tercatat sejarah gemilang, cemerlang dan terbilang (kata Pak Lah) kerana berjaya merubah senario politik tanah air.

Tahniah wak kepada Kerajaan Kelantan yang kekal berkuasa. Assalamualaikum TG Nik Aziz, negeri Kedah, Pulau Pinang, Perak dan Selangor yang turut telah berjaya di rampas oleh kalian semua.

Bersusah payah, menyokong dan berusaha tidak kenal penat lelah, siang dan malam untuk memastikan kejayaan. Terima kaseh juga kepada Dato' Seri Anwar Ibrahim dan lain lain pemimpin parti, yang telah berjaya membangkitkan semangat rakyat. Tidak ketinggalan juga Raja Petra Kamaruddin yang berjaya membangkitkan semangat pada saat saat akhir.

Tahniah kepada rakyat yang menyokong parti BA dan kini anda telah mencapai impian dan tidak ketinggalan, kepada teman teman blog yang memberikan lapuran yang hebat sepanjang tahun dan lebih cemerlang ketika hampir pada tarikh pilihanraya.

Jalan masih panjang, impian sudah terbayang, cita cita sudah kelihatan untuk menjadikan negara sebagai negara yang benar benar aman dan berkebajikan.

Last but not least ..... To all kepimpinan, jangan lupa tanggung jawab. Jangan pisang berbuah dua kali. nanti ada yang makan pisang. So adiooosssss dan assalamualaikum.

Radenjowo

1 comments:

Anonymous said...

mandat sudah diberikan. sekarang masa untuk bekerja.
diharapkan wakil rakyat BA dapat bekerja kuat di parlimen dan dun mewakili suara rakyat...
the expectation is very high..
jangan pulak tidur sebagaimana wakil2 rakyat terdahulu.

tahniah kepada semua rakyat malaysia kerana anda semua berani berubah. kuasa di tangan rakyat. lagu ini ditujukan kepada semua wakil2 rakyat BA..
http://www.youtube.com/watch?v=NTgD3GwNjTI

~Surat Buat Wakil Rakyat~

~bicaralah yang lantang jangan hanya diam
~wakil rakyat seharusnya merakyat
~jangan tidur waktu sidang soal rakyat
~wakil rakyat bukan paduan suara
~hanya tahu nyanyian lagu "setuju"

Posting terkini

Blog Archive