KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 5, 2008

Islam hadhari faktor kekalahan BN?

The image “http://buletinonline.net/images/berita/zahid.gif” cannot be displayed, because it contains errors.Buletinonline - De Fakto Menteri Agama, Zahid Hamidi mengatakan bahawa kekalahan UMNO/BN dalam pilihanraya umum lalu adalah disebabkan oleh Islam Hadhari.

Beliau berkata ramai pihak berpendapat bahawa prestasi merosot Barisan Nasional (BN) adalah disebabkan oleh prinsip Islam Hadhari

“Jika dalam pilihan raya 2004, ramai yang beranggapan kemenangan BN disumbangkan oleh Islam Hadhari, maka kekalahan BN dalam pilihan raya baru-baru ini juga disebabkan Islam Hadhari,” katanya yang dipetik mStar Online.

Justeru beliau mengarahkan Institut Kefahaman Islam Malaysia(IKIM), menjelaskan kepada semua pihak mengenai prinsip Islam hadhari yang diperkenalkan Perdana Menteri, Abdullah Ahmad Badawi.

Namun, Zahid sendiri yang tidak mempunyai latarbelakang pengajian agama bertindak umpama ketam mengajar anaknya berjalan dengan betul.

“IKIM akan menjalankan penelitian dan penyelidikan serta memperbetulkan mengenai konsep ketamadunan yang gagal difahami oleh ramai pihak,” katanya kepada pemberita selepas melawat IKIM di Jalan Duta, hari ini, Jumaat. more...

No2umnO - Kalau benar lah apa yang dikatakan ..... Zahid Hamidi cuba untuk menjadi sesumpah semula. Talam dua muka sungguh mamat nihhh.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive