KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 20, 2008

Makan tengah hari dengan MB

matsamankati - Pagi tadi, ada member kat Ipoh, yang sekarang bekerja dengan MB call aku. "Yob Mat! MB ajak makan tengahari hari ni kat Ipoh." Fuh! Terkejut beruk jugak aku. Kilat tidak, guruh tidak tiba-tiba MB ajak aku makan tengahari dengan dia. Pasal aku komen banyak sangat hal dia ke?

"Kat mana Sheh?" aku tanya. "Kat Taman Meru. Teman tunggu kat Dewan Taman Meru." dia bagi tau.

Sampai kat Dewan Taman Meru, aku tengok orang punya ramai. Ada majlis kesyukuran PKR kat situ.

"Haram jadah punya kawan. Kalau majlis macam ni, tak panggil pun aku datang." Aku cakap sorang. Muka member aku pun tak nampak. Jadi aku pun pergi la masuk dalam dewan dan Nizar pun tengah berucap. Tengah aku ambil gambar dia, dia pun kata, "Ha, orang Kuala pun ada!"

Terima kasih la Yob, ingat kan dah lupa.

Ucapan Nizar masih macam ceramah juga. Tapi isi ceramah nya sudah berbeza. Kalau dulu, dia kutuk kerajaan, sekarang dia bercerita tentang masalah kerajaan. Tentang kerja yang bertambun. Tentang penyelewengan yang dibuat oleh UMNO dulu. Tentang masalah rakyat yang datang mengadu. Tentang Perak Fm yang boikot kerajaan negeri. Tentang taktik kotor Umno untuk merendahkan Pakatan Rakyat. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive