KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 16, 2008

PELATIH PLKN MENINGGAL DUNIA !!!

Bharian - Seorang pelatih Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) yang sedang mengikuti latihan di Kem Sentosa Chenderiang, Tapah, dekat sini meninggal dunia malam tadi akibat demam.

Ketua Pengarah Jabatan Latihan Khidmat Negara (JLKN) Datuk Abdul Hadi Awang Kechil, berkata Afiq Zuhairi Ahmat Rozali, 18, meninggal dunia di Hospital Teluk Intan (HTI) jam 9.30 ketika menjalani rawatan.

Beliau berkata sebelum ini Allahyarham mengadu demam pada 14 April dan menerima rawatan daripada Penolong Pegawai Perubatan di kem PLKN berkenaan.

"Allahyarham dihantar ke Poliklinik Kesihatan Tapah pada 15 April dan di sebelah petangnya dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Tapah. Pada jam 7 malam semalam, dia dibawa ke HTI untuk rawatan lanjut," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau berkata, Afiq Zuhairi yang juga anak kelima dari enam beradik, ditempatkan di kem itu pada 19 Mac lalu bersama 383 peserta lain dan berada dalam keadaan sihat di bawah pemantauan Pegawai Kesihatan daerah Batang Padang, Tapah. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive