KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 16, 2008

SAPA PUNYA KERJA NIH?

umno selangor najib muhyiddin event anti pak lah banners 160408 07Lagi desakan agar PM berundur

Malaysiakini - (...) Selangor adalah antara empat negeri yang kini ditadbir barisan pembangkang - PKR, PAS dan DAP - selepas pilihanraya umum 8 Mac.

Dalam pilihanraya tersebut, barisan pembangkang memenangi 36 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) manakala BN hanya mampu mempertahankan 20 kerusi DUN sahaja.

Pembangkang juga berjaya merampas 17 daripada 22 kerusi parlimen di Selangor.

umno selangor najib muhyiddin event anti pak lah banners 160408 08Kain-kain rentang yang menggesa Abdullah menyerahkan kuasa kepada timbalannya Datuk Seri Mohd Najib Razak digantung di luar kawasan sebuah hotel di Subang Jaya yang menjadi tempat perjumpaan jawatankuasa pengurusan Umno, dengan ketua bahagian di negeri berkenaan.

Kain rentang tersebut yang dipasang oleh gabungan ahli Umno Selangor, dengan jelas menyuarakan sokongan mereka supaya Najib mengambil alih kepimpinan parti dan kerajaan.

Mereka juga menyatakan sokongan kepada naib presiden Tan Sri Muhyiddin Yasin untuk jawatan nombor dua kerajaan dan parti.

more...

dan berita Malaysiakini di dalam laman bahawa Inggeris ....

Najib in meeting with S'gor Umno leaders
The gathered grassroots leaders are expected to make similar calls like their counterparts from Kedah, Penang and Perak for party president Abdullah Ahmad Badawi to give way to Najib.MORE

So .... kena pikir pikir sendiri la....

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive