KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 16, 2008

UTUSAN UBAH ANGIN?

Babi: Usah ikut perasaan
Oleh AU YEONG HOW

Utusanloya - Timbalan Menteri Kesihatan, Datuk Dr. Abdul Latiff Ahmad menyifatkan isu projek ternakan babi secara moden bernilai RM100 juta itu di Sepang telah dipolitikkan.

Menurut beliau, bantahan terus dibuat walaupun projek tersebut masih dalam peringkat kajian dan belum diuji sepenuhnya di negara ini.

Dan katanye lagi
Sambil menegaskan pandangannya itu tidak bermakna dia menyetujui projek itu, Abdul Latiff berkata, pengendali projek tersebut perlu diberi peluang membuktikan teknologi ternakan babi di Jerman juga dapat digunakan di negara ini.

''Saya tak kata saya setuju. Buktikan sistem itu turut boleh digunakan di sini. Maknanya, ia adalah mesra alam dan tidak mendatangkan penyakit,'' ujarnya. more...

Dan satu lagi berita hari ini, lembut isinya, tapi tajuknya kurang ajar.

UMNO tentang, Pas sokong
''Saya juga gembira kerana orang Pas menyokong supaya ladang-ladang babi di Selangor yang menyebabkan pencemaran dipindahkan ke pusat setempat yang moden," katanya sambil disambut tepukan gemuruh daripada puluhan ribu penyokong Pas yang membanjiri Stadium Perak di sini malam tadi. - Utusanlauya

No2umnO - berita yang sedikit cintan dan bollywood melodinya.......tak menghentam. dan baru hari ini disiarkan.. Ada yang sudah perasan batu terkena kepala kawan apabila...... kenyataan Dr. Lee MCA dan juga pendedahan Gambar babi tunjuk signal 'good' kat kandangnya. Lepas ni kalau UMNO celupat lagi .... dedahkan syarikat dan pengarahnya... Pada UMNO yang dah tahu tu....berhimpun lah lagi di depan SUK. Polis gerenti bagi PERMIT punye. Jangan lupa bawak sekali poster babi 3 ekor.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive