KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 12, 2008

Ada Blogger UMNO Pemalas dan Bodoh

cutisikit - [...] Tidak adakah orang lebih cerdik dalam pasukan Datuk Seri Najib Tun Razak? Jika mahu mempertahankan boss pun janganlah sampai memperbodohkan pembaca. Harap sahaja menulis dalam bahasa Inggeris tapi bodoh tak terkata.

Kita tahu siapa beliau. Bekas wartawan cabuk yang terasa pandai. Kalau pandai tak adalah isu mudah Datuk Najib seperti kempen memburukkan Datuk Seri Najib oleh media massa pun tak boleh nak kawal.

Untuk pengetahuan Blogger Pasquale Undian di blogspot tidak boleh dikawal atau moderat. Malah untuk naikkan undian secara teknikal seperti sesetengah laman web pun tak boleh. Blogger tidak mengawal sistem database.

Asas utama kewartawanan ialah menyiasat sebelum membuat dakwaan. Malangnya banyak wartawan dulu dan sekarang tidak faham. Mereka fikir jika ada orang mendakwa sesuatu fakta itu benar maka ia terus boleh dilaporkan. Ini standard kewartawanan Yellow Journalism atau penny paper sahaja. Janganlah jatuhkan standard bekas wartawan.

Kalau Pasquale ini jujur kepada bossnya tentulah beliau melihat di banyak blog dan portal baik pembangkang mahu pun pro-UMNO, nama DS Najib tidak mendapat sambutan. Terima hakikat dan perbaiki imej boss anda bukan melalak mempertikaikan Poll....selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive