KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 12, 2008

Beli beras hancur perlu tunjuk kad pengenalan?

utusmeloya - [...] Selepas berhadapan dengan kesukaran untuk mendapatkan bekalan, penduduk negeri ini kini perlu menunjukkan kad pengenalan dan menulis maklumat peribadi sebelum dibenarkan membeli beras super tempatan 15 peratus hancur.

Tinjauan Utusan Malaysia di kedai-kedai sekitar bandar raya ini mendapati, rata-rata pengguna tidak berpuas hati dengan tindakan yang dibuat oleh pihak pembekal kepada mereka.

Menurut seorang pemilik sebuah pasar raya, Aziz Mustapha, 55, dia tidak mempunyai pilihan melainkan mengikut kehendak pembekal yang memintanya mencatatkan maklumat peribadi pelanggan sebelum mereka boleh membeli beras gred tersebut.

"Macam-macam rungutan yang saya terpaksa dengar daripada pelanggan yang tidak berpuas hati dengan tindakan pembekal menetapkan syarat-syarat tersebut.

"Mereka mempersoalkan pihak kerajaan tidak pula membuat pengumuman rasmi mengenai perkara ini dan kenapa terlalu banyak syarat yang dikenakan sebelum mereka boleh membeli beras ini," ujarnya ketika ditemui di sini hari ini.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive