KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 14, 2008

Malaysia dah tak selamat?

Pemandu teksi maut disamun dua `penumpang’
Utusmeloya - [...] Mangsa, Liew Fauy Koong, 56, dipercayai mengambil kedua-dua `penumpang’ itu di sebuah tempat sebelum memberhentikan teksinya di kawasan tersebut kira-kira pukul 10.30 malam.

Seorang pengawal keselamatan yang sedang bertugas di sekolah berkenaan melihat mangsa dipukul dengan sebatang kayu sebelum rebah di tepi teksinya.

Pengawal keselamatan itu kemudian menjerit meminta pertolongan tetapi kedua-dua suspek melarikan diri dengan teksi berkenaan.

Mangsa dihantar ke Hospital Selayang oleh orang awam pada pukul 12 tengah malam untuk rawatan tetapi disahkan telah meninggal dunia.

Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah berkata, polis percaya mangsa disamun oleh kedua-dua suspek tersebut.

Katanya, polis yang menjejaki teksi itu kemudian menemuinya di Flat Sri Murni, Jinjang pada pukul 2 pagi...selanjutnya [KLIK DI SINI]
No2umno - Kekadang bingung nak pikir bagaimana nak hidup kat Malaysia ni. Bukan keselamatan diri saja, anak bini pun nak jaga. Pandang kiri bunuh, pandang kanan rompak, pandang depan culik dan pandang belakang rogol. Kat mana nak sembunyi kan diri?

Duduk dirumah pun tak selamat, buat kerja pun tak selamat. Nak salahkan siapa. Kata Hamid ALbar hari ini di dewan parlimen, keselamatan dari jenayah adalah tanggung jawab bersama. Ehhhh sedapnya cakap !!!

Bila menteri buat keputusan, tak pikir kemungkinan semua ini. Semuanya tunggu habuan. Bila dah nazak .... katanya tanggung jawab bersama. Rasuah tak berkurang, jenayah tak menurun, dadah menjadi jadi, pendidikan haru biru, sosial dah macam sial, kemasukan pendatang tanpa kawalan. Semuanya gara gara keputusan pemimpin. Ini rungutan rakyat biasa. BN bukan kitorang tak undi. Menteri bukan kitorang yang pilih, keputusan kitorang tak pernah setuju dan rasuah kitorang tak terbabit. Tapi ...... masalah kitorang yang tanggung. Ada akai kalu dan bijak kalu .... cuba lah selesaikan ..... Dah kenyang makan, buat kerja. Gaji nak besar, tanggung jawab nak sedikit .... jadi pion la !!!

1 comments:

Anonymous said...

betol tu wak....betol sangat tuu...

mmg sampai tua....
den adalah org yg takkan menyokong mereka......
pasal semua nyer shitt..!!!! takder yg bagus pon depa buat....
cuba ckp apa yg bagus..???
langsong......cm er den nak sokong depa..???
maka dgn itu den takkan setuju langsong ngan mereka....

mereka sering memperkatakan PR taktunai manifesto......
padahalll.....
suroh depa tunaikan manifesto depa yg niii haaa..!!!!!
"selamat, aman, makmur"

hampeh......
dri habis PRU sampai skang....mcm mcm jadik.....
altantuya kne C4 pon takder yg bela....

cakap saja depa nii...

sodah laa..

Posting terkini

Blog Archive