KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 14, 2008

Siasatan 'skuad pengintip' perlu disegerakan

mstar - [...] Beliau berkata siasatan itu perlu diselesaikan segera bagi membolehkan MCA terus memberi tumpuan kepada perkara yang lebih penting dalam perjuangan parti tersebut.

"Dalam senario politik, perkara tuduh-menuduh ini memanglah sering digembar-gemburkan oleh mana-mana pihak," kata Ong yang juga Menteri Pengangkutan kepada pemberita selepas menghadiri majlis pelancaran Orange Book di The Otomotif College (TOC) di sini hari ini.

Jawantankuasa siasatan itu diketuai tokoh MCA Tan Sri Dr Sak Cheng Lum dan dianggotai oleh bekas Yang Dipertua Dewan Negara Tan Sri Michael Chen dan peguam Roger Tan.

Ia ditubuhkan selepas penasihat MCA Bahagian Petaling Jaya Utara Wong Leong dalam kempen "Selamatkan MCA" menuntut agar presiden parti Datuk Seri Ong Ka Ting berundur berikutan prestasi buruk parti itu pada pilihan raya umum 12 Mac dan mendakwa Ong telah menubuhkan skuad tersebut bagi mendedahkan kegiatan peribadi mereka yang menjadi pesaingnya dalam politik.

Semalam, bekas Menteri Kesihatan Datuk Seri Dr Chua Soi Lek turut menggesa jawatankuasa siasatan bebas itu menyiasat dengan segera dan terperinci perkara tersebut...selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive