KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 28, 2008

Selangor Rugi?

Hadhari: Tindakan Selangor merugikan
utusmeloya - [...] Beliau berkata, konsep Islam Hadhari sebenarnya, adalah satu pendekatan untuk membangunkan ummah secara holistik, spiritual dan fizikal.

''Jika dilihat kepada 10 prinsip yang terkandung di dalam Islam Hadhari, ia tiada cacat cela dan sewaktu kerajaan memperkenalkannya pada Persidangan Akademi Fiqh Antarabangsa tahun lalu, ia menjadi contoh kepada negara- negara Islam lain di dunia,'' katanya dalam kenyataan akhbar di sini hari ini.

Beliau berkata, program yang terkandung di dalam Islam Hadhari paling sesuai untuk menyuntik semula kesedaran di kalangan umat Islam negara ini supaya terus maju dalam pelbagai bidang.

Selain itu, katanya, lebih 1,000 ulama lepasan Al-Azhar yang menghadiri Multaqa Alumni di Kuala Lumpur pada awal tahun ini, turut bersetuju bahawa pendekatan Islam Hadhari mampu menyuntik semula kesedaran umat Islam seluruh dunia untuk maju dalam bidang-bidang yang mereka ketinggalan selama ini.... selanjutnya.

No2umnO - Pak Lah sendiri pun dah tak cerita pasal Islam Hadhari ....

1 comments:

Anonymous said...

Kahak Tui....Uuuwekkkk...
Pirah Mabuk... Bini Pak Lah Pakai tudung pun tak betul ada hati nak memartabatkan ISLAM.. Wanita UMNO tak tutup aurat dengan sempurna tak mau tegur.. Hoi Orang UMNO korang ni dodoh ke apa? Jahil sungguh la..mangkuk-mangkuk umno ni.. Hiburan sana sini tiap-tiap hari... Rasuah semakin teruk, Penting diri dan Kroni.. Semua Tu Agama Apa Ajar..?

HADHARI SESAT!!
BALIK MAKAN UBI LA..WOI..

Posting terkini

Blog Archive