KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 26, 2008

Adun BN Perak buat laporan polis

Malaysiakini - [...] Mohammad Zahir Abdul Khalid (BN- Kamunting) berkata beliau membuat laporan itu untuk keselamatan diri serta Adun yang lain.

Beliau berkata, kejadian itu berlaku di ruang legar Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak sejurus selepas 28 Adun BN keluar dewan kerana memprotes keputusan Speaker V Sivakumar yang enggan memberi laluan kepada Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Raja Omar (BN-Kubu Gajah) untuk membahaskan usul terima kasih titah ucapan Sultan Perak.

BN merupakan pembangkang di DUN Perak.

Bercakap kepada pemberita di Balai Polis Ipoh, Mohammad Zahir berkata, kejadian itu berlaku semasa Adun Pengkalan Hulu, Datuk Seri Tajol Rosli Ghazali sedang ditemubual oleh sekumpulan wartawan berhubung tindakan wakil BN keluar dewan.

Menurut Bernama, Mohammad Zahir berkata beliau sedang berbual dengan beberapa rakan mengenai tindakan Speaker itu apabila tiba-tiba lelaki berkenaan meluru dan menjerit kepada beliau.

Ekoran itu berlaku pertikaman lidah antara kedua-dua pihak, katanya.

Katanya keadaan tegang itu bagaimanapun berjaya diredakan dengan campurtangan seorang pengawal keselamatan dewan.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive