KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 8, 2008

Awas !!! Pakatan Rakyat sedang diserang

Radenjowo

Sebagai pembangkang kini, UMNO gunakan pelbagai tektik untuk menjatuhkan parti lawan. Mereka mempunyai 5 tahun untuk berusaha menang semula ke atas negeri yang kalah ke tangan Pembangkang. Segala keburukan dicipta untuk menimbulkan kemarahan ke atas kerajaan baru.

Menurut berita yang kita dengar, baca, kumpul dan diolah, terdapat beberapa kaedah yang jelas di gunakan untuk tujuan tersebut.

Ada yang secara ikhlas memasuki PKR, ada yang menjadi mengkarung yang bertukar kulit mengaku ikhlas, ada yang serang dari UMNO dan ada yang mencipta blog, mengaku sebagai orang tengah tapi diselitkan artikel yang menentang Pakatan rakyat. Ada pula yang jelas sudah keluar tapi masih bercerita tentang politik PKR. Pas turut diserang, tetapi PKR adalah fokus utama mereka.


Baru baru ini ada beberapa orang yang mengaku sebagai ahli PKR telah membuat lapuran kepada BPR. Membuat lapuran tentang penyalahgunaan kuasa dan penyelewengan di dalam organisasi Menteri Besar Selangor. Alasannya perihatin ... itu biasa lah. Klik berita berikut - Pegawai MB S'gor didakwa seleweng

Lalu disahut oleh Menteri Besar Selangor dengan berita berikut,

selangor mb sinar harian aca report 060608When asked about the four PKR members’ actions, Khalid, who is also PKR secretary-general, said he had not received any information on the matter yet. He said those who made the allegation should take responsibility for their accusations.

“We only heard rumours that there are people pointing to a wrongdoer, but we do not know what is not right.

“What we know is that a group of people claiming to be PKR members are concerned about corruption practice. I accept it, because it has been PKR’s practice to go against such problem (corruption).” - TheStar

Blog juga turut di cipta, dibayar untuk menghentam PKR dari dalam dan luar. UMNO dengan blog tulen mereka dan ada menjadi duri dalam daging. Secara jelas usaha ini adalah antara usaha usaha yang digunakan setelah perancangan tentang ini di istiharkan oleh Menteri UMNO, Mat Tyson baru baru ini. Rujuk ....Umno akan bertindak balas terhadap blogger dan ini juga Kemelut PKR: Guna Blog untuk menyerang .

Terserah kepada parti komponen Pakatan Rakyat untuk bersama menangani masalah ini. Tahu bahawa di dalam kemelut minyak yang berlaku sekarang, ada mereka mereka yang mendapat upah atau secara tidak puas hati menyerang Pakatan Rakyat dengan tujuan untuk mengalih fokus penyelewengan mereka yang lepas dan dalam masa yang sama, berusaha untuk merampas semula negeri negeri yang telah terlepas.

Kepada pembaca, berhati hati dengan sebarang blog yang bermuka dua. Pandai memilih isu dan memutar belit fakta. fitnah tentang diri individu secara membuta tuli tanpa bukti dengan tujuan menjatuhkan parti Pembangkang. Selain baca, fikirkan dahulu sebelum menerima bulat bulat apa yang diceritakan.

Apa apa pun ... .serangan sudah bermula dan ia berlaku dari luar, dalam, kiri dan kanan. Yang pasti blog No2umnO akan kekal antiUMNO dari dulu, kini dan selama lamanya.

1 comments:

Anonymous said...

nak buat camane....Budaya UMNO dalam PKR

Posting terkini

Blog Archive