KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 8, 2008

Bukan 40% Tapi 81.3%!!!

tranungkite - Kali ni aku tak nak cerita dah pasal pemimpin KERAjaan...aku dah muak dah...betul-betul muak & yang sebenarnya bukan setakat muak,tapi lebih dari muak sampai aku malas nak sebut sebab tak tau nak pakai istilah apa dah dengan pemimpin KERAjaan ni.



Kita cerita pasal peningkatan kos sara hidup kita pulak.cerita pasal kita je sebab "depa" dah tak wujud dah dalam kamus hidup kita mulai 5hb.Jun,2008.sebenarnya buka "depa" yang tak wujud,tapi kita yang tak wujud dalam kamus "depa" sebab tu "depa" tak kisah nak buat apa-apa pun.engkorang tanyalah "depa" sendiri kita ni ada ke tak de...

Lepas engkorang baca apa aku taip kat bawah ni engkorang kira la balik peningkatan kos sara hidup engkorang & buatlah sesuatu untuk "survive" sebab kita dah tak de jalan lain dah...tak de sape nak tolong kita dah..."hangpa sapa?" kata "depa"...

Aku buat kira-kira paling simple la supaya senang kita semua faham...ni aku bagi contoh untuk 2 kos je la,engkorang kira la balik ikut hasil pendapatan engkorang...

Mei 2008(untuk pengguna petrol & diesel): kos bahan api rm300 + barang dapur rm300 + keperluan anak(susu & lampin)rm300 + elektrik rm50...jumlah semua rm950... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive