KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 6, 2008

Bertumbuk pasal petrol naik

kosmo - Gara-gara sindir menyindir semasa berbual mengenai isu kenaikan harga minyak, seorang lelaki Orang Asli disimbah minuman panas dan ditumbuk mukanya oleh rakannya di Bukit Ibam, Rompin petang kelmarin.

Pemangku Ketua Polis Daerah Rompin, Asisten Supritendan Zainul Mujahidin Mat Yudin berkata, dalam kejadian kira-kira pukul 7 petang, mangsa yang berumur 37 tahun sedang minum dengan beberapa rakannya.

Katanya, mangsa kemudian didatangi suspek berumur 43 tahun bersama isteri dan memesan minuman panas untuk minum bersama sebelum memulakan perbualan mengenai kenaikan harga minyak yang diumumkan kerajaan.

Semasa berbual, katanya, suspek berpendapat kemungkinan harga makanan akan turut naik selepas kenaikan harga minyak dan kemudian menyindir mangsa dengan berkata, "Orang Asli makan ubi kayu pun tak mengapa."

Menurutnya, mangsa yang tersinggung kemudiannya membalas sindiran itu dengan berkata, "Orang itu (suspek) pun peluk orang yang makan ubi kayu (isteri suspek adalah Orang Asli) juga tiap malam."

"Marah dengan sindiran mangsa, suspek kemudian bertindak menyimbah minuman panas dan menumbuk muka mangsa sehingga cedera di bibir," katanya ketika dihubungi semalam.... selanjutnya.

berita lain
"Inflasi meningkat 4.2 peratus tahun ini" Bank Negara [klpos]
Bursa saham beri reaksi negatif kenaikan harga minyak [klpos]
"Tarif baru elektrik boleh jejaskan daya saing negara" ECM Libra [klpos]
Dr Mahathir bantah kerajaan naikkan harga minyak [klpos]
Mukhriz pun bantah kenaikan harga minyak [klpos]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive