KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 6, 2008

Exco: 90% JKKK S'gor digugurkan

malaysiakini - [...] "Mereka ini tidak memberikan kerjasama dengan kerajaan negeri. Program menteri besar pun mereka tidak turun," katanya kepada Malaysiakini hari ini.

yaakob sapari interview 070408 2"Kita akan hantar surat tamat perkhidmatan. Kita hendak (ahli JKKK) yang setia pada kerajaan. Semua JKKK akan terima surat tamat perkhidmatan."

Manakala hampir 10 peratus lagi daripada 364 orang yang tamat perkhidmatan pada akhir Jun ini "dipertimbangkan" untuk disambung semula, katanya.

Selain tidak melibatkan diri di majlis-majlis yang dihadiri Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, tambah Yaakob, mereka juga enggan ikut serta dalam pertemuan anjuran kerajaan negeri dengan semua ahli JKKK bulan lalu.

"Kita menyusun pertemuan dengan mereka 20 Mei lepas. Tetapi pengerusi ketua kampung menelefon beritahu enggan bertemu (dengan kerajaan negeri)," kata Yaakob selaku pengerusi jawatankuasa tetap permodenan pertanian, pengurusan sumber alam dan pembangunan usahawan Selangor.

Ditanya tujuan pertemuan itu dianjurkan, beliau berkata: "Kita hendak menjelaskan dasar-dasar kerajaan negeri kepada mereka."... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive