KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 28, 2008

Where's my commission?

Mulanya aku pelik juga, tapi dibelek, makin menarik. Gambar ni aku ambil dari blog melayuhot. Cuma aku nak ulas sikit la. Hebatnya orang jepun. Badan kecil, otak besar.

Kat Malaysia cukup penting benda cam ni. Kalau tidak, bayar tol pun tak guna. Jalan masih sesak. Semuanya kerana susah sangat towtruck nak mencelah kesesakan jalanraya kat Lebuhraya canggih di Malaysia sehinggakan kemalangan kecil boleh sebabkan jalan sesak berjam jam. Kalau di Malaysia ada jentera macam ni, aku rasa banyak masalah boleh selesai. Menarik ... cuba korang tengok.


Jentera seperti ini memudahkan pengguna, tapi menyusahkan para peniaga. Ada pulak kedai yang tutup kedai sebab tak boleh tarik kereta rosak. Banyak benda pelik kat Malaysia ni, bila accident berlaku, polis belum sampai, kereta tarik sampai dulu. Dah la tu .... muka masing masing macam samseng.

Kalau jentera seperti ini ujud di negara kita. Aku rasa ramai yang tak dapat cari makan. Bukan sahaja peniaga, tapi pihak berkuasa juga telan air liur je la ..... "Where's my commision?" ... jawab tokey "Yeellek pochik "

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive