KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 23, 2008

Ahli PAS bantah muzakarah dengan UMNO

Bermuzakarah dengan UMNO sudah di lihat seperti Islam membela anjing. Geli sangat rasanya. Masakan tidak, sudah banyak kali UMNO memutarbelitkan keadaan dan membuat pembohongan, kini PAS di katakan bekerjasama dengan PAS tanpa restu ahli PARTI. Dan akibatnya, perhimpunan kononnya bakal di adakan di Kuala Lumpur.

malaysiakini | Tidak cukup dengan perbahasan di internet dan sesama sendiri pro dan kontra muzakarah PAS-Umno, sekumpulan ahli PAS merancang mengadakan demonstrasi membantah kerjasama dua parti itu, lusa.

Dalam sebaran khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada ahli dan penyokong PAS mulai semalam, perhimpunan itu akan diadakan di depan ibu pejabat PAS di Jalan Raja Laut selepas solat Jumaat.

Demonstrasi itu dinyatakan sebagai menunjukkan "sokongan kepada mursyidul am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan menentang kerjasama Umno-PAS."

Bagaimana usaha Malaysiakini sejak semalam belum berjaya menghubungi pihak yang bertanggungjawab menganjurkannya.

Beberapa sumber menyatakan, perhimpunan itu mahu dilihat sebagai "usaha spontan ahli-ahli akar umbi" menyatakan sikap terhadap usaha dialog yang diketuai oleh timbalan presiden Nasharuddin Mat Isa dengan restu dan dukungan presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang.... selanjutnya.
Kalau pemimpin masih berdolak dalik, rasanya pertukaran pemimpin akan berlaku. Jesteru itu ..... Pemimpin parti wajib memberikan penerangan khusus untuk membuktikan kenyataan UMNO tentang muzakarah selama ini adalah penipuan yang dirancang untuk mengkucar kacirkan ahli PAS dan Pakatan Rakyat. Kalau dah ahli PAS pun sudah benci dengan UMNO, jangan disebut nama tu lagi. AKu pun terasa geli nak dengar.....

Melihatkan kemarahan penyokong, Salahuddin memberikan penerangannya ...PAS 'tidak minat tawaran' Umno

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive