KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 23, 2008

CSI - Kuala Lumpur

cursingmalay | ....Hari tu sebab takde keje sangat aku pun layan la CSI New York.Kes dia hari tu melibatkan satu kes yang mana wujud kembali kes yang sama seperti kes Amityville House yang pernah terjadi kat US dulu.Kepada yang tak berapa tahu pasal kisah ni,kisahnya,satu rumah yang ada dekat daerah Amytiville ni dikatakan didirikan di atas satu tapak perkuburan Red Indian satu masa dulu.Jadi rumah ni berpenunggu.

Apa yang mempopularkan rumah tu adalah terjadinya kes seorang bapa telah membunuh semua ahli keluarganya (bini,anak-anak) dan last sekali menembak dirinya sendiri.Dalam CSI tu,kes yang sama telah muncul kembali di mana sebuah keluarga telah mati ditembak oleh bapa mereka di sebuah rumah di daerah yang sama.

Dalam penyiasatan kes tersebut,diorang telah memeriksa satu lorong rahsia di dalam rumah tersebut.Periksa punya periksa terdapat kesan kulit ke darah tah yang diorang jumpa dekat lorong ni.First,kita tahu siri CSI ni dibuatkan berdasarkan fakta (kecuali beberapa part) dan apa yang diorang temui dalam lorong tu adalah DNA seseorang.

Bawak balik lab,apa yang diorang dapat tau dari DNA tu?DNA tu adalah kepunyaan seorang perempuan,ibu kepada pembunuh dan yang mengejutkan mereka ialah DNA tu sepadan dengan satu lagi DNA yang baru mereka jumpai.Kiranya ada dua sampel DNA,satu baru lagi dan satu lagi yang dijumpai di lorong rahsia tersebut yang dah berusia 30 tahun!... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive