KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 8, 2008

Jawatan kosong sebagai Pemimpin UMNO

Najib kata ....

Sambil berharap anggota UMNO memilih pemimpin yang bersih untuk mengangkat perjuangan parti bangsa Melayu itu ke peringkat yang lebih tinggi lagi, Najib yang juga Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden Umno itu berkata jika mereka yang terbabit dalam mainan politik wang tetap diberikan tempat, akhirnya ia akan merosakkan kredibiliti Umno itu sendiri.

"Ia akan menjejaskan parti Umno dari dua segi, satu dari segi imej parti kepada orang luar, bermakna mereka akan lihat proses pemilihan dalam parti kita ini tidak bersih, kedua, akan menyebabkan pemimpin yang tidak sepatutnya diangkat untuk sesuatu jawatan itu terpilih kerana sokongannya berdasarkan mainan politik wang, mungkin kita akan mempunyai barisan pemimpin yang tidak dapat mengangkat perjuangan Umno yang lebih tinggi lagi dan merosakkan kredibiliti Umno kerana (mempunyai) pemimpin itu kurang kredibel," katanya ketika ditemui pemberita selepas merasmikan mesyurat Umno bahagian Pekan di sini.- Bernama
Kalau betul betul tindakan di ambil kepada mereka yang rasuah untuk bersihkan UMNO .. maka UMNO tak der pemimpin dan keahliannya pun mungkin kurang 80%.

Bila dah tiada pemimpin ... jawatan kosong di perlukan.

Dan yang tinggal adalah mereka mereka yang tak tau sejak dulu bahawa namanya ada dalam senarai UMNO. Termasuk aku ... wakakakak !!!

Tak bangun tidur lagi ke si bibir pink tu?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive