KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 8, 2008

Segerakan siasatan Rasuah PKNS

MB selangor hari ni menggesa BPR untuk segera siasat rasuah di dalam PKNS. Beliau meminta kakitangan PKNS untuk memberikan kerjasama. Rujuk berita SINI.

Khalid Ibrahim juga minta kerjasama rakyat Selangor untuk tampil ke depan membantu.
Masalahnya siapakah rakyat Selangor yang nak susah susah bantu kalau tak der hadiah? Bukan senang nak cari bukti kalau tak der. Setakat dengar dengar tak main la.

Mana kala ... kakitangan PKNS pun bagaimana untuk tambil kalau semuanya pun pernah lakukan rasuah. Takut terpalit semuanya.

Kalau BPR rajin sangat nak tau ... cuba check siapa yang selalu gi Indonesia buat lawatan golf dengan kontraktor. Mereka la juga yang terbabit dalam rasuah dengan kontraktor.

Cari cari ..... boleh ke BPR buat kerja.

5 comments:

dasuki_tmc said...

hampeh punya kerja kalau yang hendak basmi rasuah tapi terlibat rasuah, siapa boleh siasat jika orang dalam itu sendiri rasuah? ini bergantung kepada pemimpin/ketua dalam sesebuah organisasi/badan tersebut.
kalau ketua/pemimpinnya hampeh, jadi bawahan dia semua hampeh, kalau ada yang ok, tu, tunggu masa nak cau...
..sunnatullah....yang baik tak akan bercampur dengan yang tak baik. kalau ada sedikit yang busuk/buruk itu berada didalam yang baik, dengan segera dibuang yang busuk/buruk itu, supaya tidak berjangkit kepada yang baik. tapi kalau orang tersebut mengambil yang busuk/baik itu untuk disimpan dan digunakan, nescaya orang tersebut ada something wrong pada akalnya. kalau nasihat pun tak jalan, itu masa memang tak boleh guna..

pesan drp:
cucu orang utan

Anonymous said...

MB Selangor ni pun macam kena tarik telur je tu. Dia nak bertindak takut sebab musuh dia pun tau dia pun korup jugak. Fail simpan kat federal kot.
heheheh .... harapkan pagar, pagar makan padi.

Yang perasuah adalah,
PKNS, BPR dan TSKI sekali

kapaksiam said...

MB Selangor ni memang banyak janji dia. Masa di Permatang Pauh tu hari pun bukan main lagi. Tapi sekarang dia tak cerita pasal janji, dok sibuk dengan gila glamour dia.

Rakyat sedang perhati. Kalau tak der apa apa ... sila pergi.

armouris said...

jangan tekan dulu, bagi can dia buat apa dia cakap...

kalau nanti memang hampeh, kita hentam sampai KO...

-----------------------
Derma Rumah Anak Yatim Budi Mulia, Perak
Awasi Tanda-tanda Strok
Dangers of Plastic in Food

Muki Maus said...

MB Selangor ni tikus korporat hasil pelaksaan DEB.
Ini org kaya yang dibikin oleh UMNO.
Falsafah rashuah memang tertanam dalam-dalam.

Rakyat dapat RM20, babi dapat RM100 juta.

Posting terkini

Blog Archive