KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 8, 2008

OBAMA oh OBAMA

Wakakaka .. .aku tumpang suka. Ramai yang syok bila OBAMA menang. Nak bagi syok lagi... ada yang tumpang gembira sebab bapak tiri OBAMA ni dikatakan beragama ISLAM, ada pulak cerita tentang OBAMA di katakan pandai bahasa Melayu sebab OBAMA pernah tinggal di Indonesia? hah ... macam macam lagi. Tapi kita setakat mengharap. Agar buah yang tak gugur tu ... berguguran akhirnya.
Dan tindakan pertama OBAMA,

Gesa senjata nuklear dihalang, Obama hadapi kecaman sulung Iran
Barack Obama yang mencatatkan kemenangan bersejarah sebagai Presiden Amerika Syarikat (AS) Selasa lalu, semalam berkata bahawa usaha antarabangsa adalah perlu bagi menghalang Iran daripada membangunkan senjata nuklear.

Bagaimana beberapa jam selepas kenyataan itu dikeluarkan, Speaker Parlimen Iran, Ali Larijani mengecam pendirian Obama.

"Ini menggambarkan kesinambungan dasar yang salah, yang sama seperti pada masa lalu," kata Ali ketika mengulas kenyataan Obama itu, di Teheran hari ini.

"Jika Amerika Syarikat mahu mengubah pendiriannya yang berkaitan dengan rantau ini ia harus menghantar isyarat-isyarat baik,' katanya.... selanjutnya.
Kita tak kesah kalau dia marah pada program nuklear Iran ... tapi Program Nuklear Israel tu kena kacau sama ... Baca NI

Dimona Reactor Dome

dan gambarnya diatas, apa tu? Itu adalah ...The Dimona Reactor Dome (courtesy Mordechai Vanunu) (34 K)
Plant Program Nuklear Israel ....

Aku paling suka kalau PAK LAH jadi Presiden Amerika .... wakakakakak
Rekod ... Presiden yang kuat tidur ..... wakakakak !!!

3 comments:

mountdweller said...

Mana ada presiden amerika yang boleh lepas dari pengaruh yahudi.

kapaksiam said...

Yahudi ada di mana mana
Kat Malaysia pun ada
Wasapada tu

pisang goreng 115,NF said...

nak kena tukar nama white house ke?

Posting terkini

Blog Archive