KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 8, 2008

Nak jalan pun malas?

Image: Japan Honda Walker

Ceritanya kat SINI.
Aku tak dapat bayangkan kalau mesin ni mula di jual. Mesti ada yang minat.

The experimental device, unveiled Friday, is designed to support bodyweight, reduce stress on the knees and help people get up steps and stay in crouching positions.
Satu order dari Malaysia untuk Rendang tak berbuah. Wakakakak ...
Aduiii lagi ramai la yang mati kena bom.

4 comments:

mountdweller said...

Membuatkan manusia lebih cepat mati!

Fazrul Shahril said...

Salam Tuan,

Kan mesin ni untuk orang tua2 yang susah nak jalan dan tak larat nak jalan kan.. hee.. ni lah AI..

Orait..

nazri said...

mak aku yg sakit lutut mesti pakai kaki robot ni... masalahnye brp harga? kalau bedah lutut rm5k... kalau yg ni leh kurang so mmg aku angkat sebijik

armouris said...

macam kelakar la pulak kalau nenek aku pakai haha...tak sesuai kalau pakai kain..

-----------------------
Derma Rumah Anak Yatim Budi Mulia, Perak
Awasi Tanda-tanda Strok
Dangers of Plastic in Food

Posting terkini

Blog Archive