KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 29, 2008

CUBAAN HASUT ANWAR IBRAHIM

Dakwaan Calon Bebas Tidak Berasas
KeADILan
Kuala Lumpur, 27 Feb - Dakwaan yang dibuat oleh calon bebas Parlimen Lembah Pantai N. Periasamy bahawa Anwar telah meminta beliau untuk menarik diri dari bertanding adalah tuduhan yang tidak berasa dan berniat jahat kata Timbalan Presiden KeADILan Dr Syed Husin hari ini dalam sebuah kenyataan media.

“Saya telah menghubungi Dato’ Seri Anwar Ibrahim berhubung isu ini dan disini ingin diperjelaskan bahawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim tidak pernah menghubungi calon berkenaan sama ada secara langsung atau melalui telefon seperti yang didakwa” kata beliau.

Syed Husin juga menambah, “KeADILan ingin mengulangi bahawa calon parti kami Nurul Izzah mempunyai peluang cerah untuk memenangi kerusi Parlimen Lembah Pantai atas sokongan rakyat dan tidak memerlukan sebarang bantuan dari calon bermoral murahan seperti N. Periasamy.”

No2umnO - Calun bebas ni pernah menafikan bahawa beliau terbabit bersekongkol dengan calun BN, walaupun pernah kelihatan bersama orang terdekat Shahrizat Jalil ketika mengisi borang pencalunan. Menurutnya penglibatannya sebagai calun tidak memihak BN atau Keadilan. Tapi ada wang....semua boleh jadi. Calun yang buta duit, akan mudah terkangkang bila di berikan wang. Tadahhhh tambiii !!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive