KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 30, 2008

Jenayah Ahmad Zahid Hamidi

http://business.maktoob.com/BusinessImages/Interviews/20050516175521/Feature.jpg www.umno-reform.com - Telah dimaklumkan bahawa terdapat sebuah buku bertajuk Jenayah Ahmad Zahid Hamidi sedang berteraburan di sekitar PWTC. Kami telah di maklumkan bahawa buku itu adalah buku mengenai Zahid Hamidi sungguhpun isu ini sebenarnya adalah isu lama yang telah di bangkitkan semula. Sepanjang pengetahuan kami Siasah pernah mengeluarkan berita tersebut.

Menurut pengirim email tersebut, buku itu adalah keterangan orang yang kena pukul dan dimaklumkan bahawa yang memukul beliau adalah Zaihid Hamidi.

Sekiranya buku itu benar-benar wujud sila maklumkan kepada kami dan kami ingin mendapatkan naskah buku tersebut untuk dimuatkan keseluruhan ceritanya dalam laman ini. Hubungi laman ini untuk memaklumkan sekiranya buku itu wujud.

Apa pun kita masih belum tahu kesahihan buku tersebut. Kami telah menghantar email kepada pengirim yang memaklumkan kepada kami mengenai buku tersebut dan memohon sesalinan buku tersebut.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive