KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 30, 2008

Pemimpin BN bertelagah akan dikenakan tindakan disiplin

utusanloya - Jelasnya, Dewan Tertinggi BN bersetuju agar tindakan diambil ke atas mana-mana pemimpin yang bertelagah secara terbuka.

Beliau berkata, larangan bertelagah secara terbuka itu adalah langkah bagi memperkukuhkan BN dan bukannya mewujudkan sebarang halangan untuk bersuara.

Arahan"Ini bukan untuk tutup mulut tetapi setiap parti ada disiplin, kita akan keluarkan arahan berhubung isu ini," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Dewan Tertinggi BN di Pusat Dagangan Dunia Putra di sini malam ini.

Beliau menjawab soalan mengenai usaha bagi memperkukuhkan kembali BN sedangkan masih berlaku pertelingkahan beberapa pemimpin parti komponen itu.

Abdullah menambah, jika BN terus berdiam diri dan membiarkan pemimpin-pemimpinnya bertelagah, ia akan dilihat sebagai sebuah parti yang tidak memiliki disiplin.more...

No2umnO - Nak aku sebutkan nama nama pemimpin BN yang bertelagah ni tak? Tak payah lah....korang pun tau....Lepas ni kita tengok, ketaq tak lutut? hhhhheeeeeeeee....boss dah marah.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive